Friday, November 23, 2012

sewaan gubahan hantaran

DECEMBER SPECIAL!!!!
masih tercari2 gubahan hantaran yg bersesuaian? nak yg simple tp nampak elegant?? jom SEWA sahaja dengan kami :)
7 set tersedia, dah siap DECO..
just letak barang2 anda, kasut, beg ..etc..
RM200 shj tuk 7 set lengkap!
(booking valid 23-29november 2012 shj)
** tak perlu susah2 pening kepala nak beli brg, buat deco than pas setle majlis tak tau nak wat ape ngan gubahan tu..kami bleh memudahkan anda :)
PM @ SMS @ WHATAAP now!!!
012-3902581






 
Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

gubahan hantaran untuk disewa

 DECEMBER SPECIAL!!!!
masih tercari2 gubahan hantaran yg bersesuaian? nak yg simple tp nampak elegant?? jom SEWA sahaja dengan kami :)
7 set tersedia, dah siap DECO..
just letak barang2 anda, kasut, beg ..etc..
RM200 shj tuk 7 set lengkap!
(booking valid 23-29november 2012 shj)
PM @ SMS @ WHATAAP now!!!







Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

Monday, November 19, 2012

makeup nikah & persandingan @ usj3

 pengantin ni dah ambil pakej dr pertunangan 6 bulan yg lepas..
kejap je masa berlalu, now anggun mempelai tetap menjadi pilihan tuk majlis pernikahan & persandingan beliau :)
majlis pada 17 & 1 nov2012
di usj3... jom tengok gambar sekitar majlis :)
 makeup pernikahan yg natural & sweet :)

 photograper dr anggun mempelai butik
 makeup persandingan.. busana ~ all white ~


Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

makeup pernikahan @ ttdi

 makeup pernikahan & persandingan
sarah..pengantin yg sgt comel :)
date majlis 15 & 17 nov2012
pinggir ttdi, damansara
makeup b4 & after.. untuk pernikahan



ganbar from glx tab.. tanpa edit n cukur kening :)

Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

pelamin saiz rumah ~ putih & peach ~

 pelamin saiz rumah @ usj3
date 18nov2012



Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

Thursday, November 15, 2012

makeup PERNIKAHAN & MLM BERINAI & PERSANDINGAN

 Pengantin @ pandan indah
10 & 11 nov 2012
MUA : Yus Yusof






Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

pelamin mini ~ coklat & cream ~

 simple n sweet
pelamin mini

Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

BAJU PENGANTIN ~ SONGKET & LACE ~

 Busana pengantin
putih & silver
kombinasi lace & songket
untuk sewaan
whatapp @ sms
012-3902581

Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

Sunday, November 11, 2012

pelamin design terbaru 2013

 pelamin design terbaru dr anggun mempelai butik
saiz deWAN
date majlis : 11/11/12
tempahan kini dibuka khas untuk anda yg bakal berkahwin pada tahun 2013 !!!!
whataapp, sms
012-3902581






Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

Friday, November 9, 2012

tempahan gubahan hantaran ~ putih ~

 tempahan yg kami terima da customer..
9 set - putih
berbalas 
7 set - hitam
ni lah hasilnya... & alhamdulillah, cust sangat puas hati :)
harga???
berpatutan..... ;)
whatapp @ sms 012-3902581 for more info






Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

Thursday, November 8, 2012

pelamin saiz rumah satu panel

 pelamin saiz rumah
majlis @ pandan jaya
date majlis : 10/11/12
tema : sweet white


Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

Tuesday, November 6, 2012

tipS BAKAL PENGANTIN


Tips Persiapan Untuk Pengantin Baru

Kerja kahwin memang rumit. Banyak hati yang perlu dijaga. Tidak dinafikan pengantin perempuan merencanakan sebahagian besar persiapan majlis. Namun, tidak bermakna pengantin lelaki boleh lepas tangan dan hanya angguk kepala pada setiap keputusan..


PERLU

1) Patuhi Bajet
Bajet adalah perkara utama dalam merancang perkahwinan. Jika kena gaya dan kreatif, yang murah pun boleh nampak eksklusif dan mewah.

2) Komunikasi
Sentiasa berbincangan dengan pasangan. Elak melakukan keputusan secara sendiri dan terburu-buru. Perkahwinan adalah impian bersama.

3) Perancangan
Seeloknya mulakan segala persiapan dalam tempoh enam bulan sebelum majlis. Ia tidak hanya memudahkan kerja malah bakal pengantin dapat menikmati pakej promosi yang sering ditawarkan kepada pelanggan. Jangan lakukan kerja di saat akhir.

4) Tinjauan
Kawal nafsu dan sentiasa berpandukan kepada bajet yang diperuntukan. Jangan rambang mata dan luaskan tinjauan.

5) Pengapit
Pemilihan calon pengapit harus dititikberatkan. Jangan bersandarkan pada paras rupa sahaja. Pilihlah pengapit yang ringan tulang dan boleh diharap supaya anda dan pasangan tidak mengalami sebarang kesukaran.

6) Kawal Emosi
Darah manis memang banyak dugaan. Jika salah seorang melakukan kesilapan, jangan lekas melatah. Fahami situasi pasangan dan selesaikan secepat mungkin. Jadikan persiapan perkahwinan sesuatu yang menyeronokkan sekali gus membantu kalian mengenal hati budi dengan lebih mendalam.
Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.

Monday, November 5, 2012

PAKEJ MANDIAN SUSU & LULUR

 sesuai untuk bakal pengantin yg nak kulit cantik , gebu, halus & bersih
pakej ni amat sesuai tuk pengantin yg last minit nak bt rawatan badan..nak g SPA tak berkesempatan..
meh try buat sendiri dirumah!!
hasilnya mmg terrrbaeeekkk :)
HARGA PROMOSI RM50 SHJ
2 pek LULUR + 1 MANDIAN SUSU + POSTAGE
jgn pikir lama2...untuk kecantikan kulit sendiri n khas untuk bakal SUAMI :)
meningkatkan rasa confident anda juga :)

pakej mandian susu + 2 pek lulur  + POSTAGE
RM50

MANDIAN SUSU (60ml) + POSTAGE
RM30


LULUR 1 PEK (60gm) - (1 pek untuk 2 kali guna)
jenis : MANGGIS -hot selling
halia
rice milk
green tea
kopi
SATU PEK LULUR (mana2 jenis) + POSTAGE
RM15

sms @ whataapp @ call
012-3902581

Anggun Mempelai Butik - Memenuhi Citarasa & Bajet Anda. 012-3902581.