Thursday, January 14, 2016

Baju Dinner utk Dijual

tercari2 baju utk majlis Dinner @ mkn malam..utk majlis2 formal atau pun sesuai juga utk majlis pertunangan atau pernikahan??

design terbaru dr DAMARA SIGNATURE ni sgt sesuai utk anda 😊

terdapat dlm 3 colour dan saiz!

harga sangat2 berpatutan tau sis... sangat2..

material dutchess yg sgt cantik utk cutting ala princess dihiasi pula dgn songket asli dibahagian pergelangan tangan dan dada...so Esklusif!

ada tambahan 'Blink2' lagi di dada...

harga???

now tengaj oFfer u olllss...

NORMAL PRICE rm259

now OFFER sepanjang JAN 2016,

RM199 shj..murah kan...

tak percaya? sis boleh pergi tanya harha kain dutchess di jakel or mana2 kedai fabric..SEMETER dah berpuluh ringit tau dan bajh ni perlukan lebih 5 meter utk sepasang so cer kira berapa kosnya... nak tempah lagi...confirm lebih dr harga promosi kami ini 😊

so mcm ne??

jom order..

whatapp terus ke 012-3902581 segera okay

limited stok!

1 comment:

Muhammad Amiruddien said...

Salam...

Saya nak tumpang promosi website...

http://majalah.ml

http://bit.ly/17lBrz5

Terima kasih...